השף שלנו - שף אבי שטייניץ

אירוע איכותי מייצר חוויות בלתי נשכחות לכל החושים. תפריט מושלם מספק גירויים משמעותיים הן לחוש הראייה, הן לחוש הריח ובעיקר כמובן לחוש הטעם - ומי שמשקיע מרץ, כישרון, יצירתיות, זמן ואנרגיות כדי שכל התחושות תהיינה חיוביות במיוחד הוא השף שלנו: אבי שטייניץ.
הבחירה בשטייניץ נועדה כדי שנוכל להציב רף גבוה, לעמוד בו, להעלות אותו עוד ולעמוד גם ברף המאתגר והמחייב ביותר. מנות השף הקסומות מתחילות להעלות חיוכים רחבים אצל כל האורחים כבר בשלב קבלת הפנים, ממשיכות לעשות זאת ולענג את החך תוך כדי האירוע ומשלימות חוויה קולינרית של פעם בחיים עם קינוחים של פעם בחיים.
ההבדל בין טוב למושלם נמצא בפרטים הקטנים, ואין כמו אבי שטייניץ כדי להמחיש את התפישה הזו. הניסיון הרב של השף שלנו - שכבר הוביל מטבחים מורכבים במלונות היוקרה דן תל אביב וקינג דיוויד, ואחראי גם על הכשרת דור העתיד של השפים בישראל במסגרת תפקידו כמנהל קולינרי של בית הספר דן גורמה - בא לידי ביטוי בכל מנה ומנה ובכל פרט ופרט בכל מנה ומנה, כך שבכל ביס כל אורח ירגיש חגיגה של טעמים.
מרכיב נוסף בחוויה הקולינרית לעין, לאף ולבלוטות הטעם הוא ההקפדה על חומרי גלם איכותיים ללא פשרות. לניסיון העשיר של שטייניץ חלק גם בכך, שכן הוא אמון על זיהוי המרכיבים האיכותיים ביותר עבור כל מנה שתרצו בתפריט של האירוע שלכם. תהליך ההכנה של המטעמים משלב בין קפדנות ליעילות, והתוצאה: כל המנות הן לא פחות ממצוינות (כולל מגוון אפשרויות לצמחונים ולטבעונים), וההגשה מתבצעת בהתאם ללוחות הזמנים הרצויים באירוע.
השף שלנו כאן בשבילכם: אתם תספרו לו מה מלהיב אתכם ומה אופי האירוע המתוכנן, והוא יגבש אתכם תפריט מנצח. התפריט ישלב בין טרנדים עדכניים לקלאסיקות שתמיד מצליחות לשמח את האורחים, יעמוד בסטנדרטים הגבוהים של דימול פלטינום - ויתרום להצלחת האירוע שלכם ולשביעות הרצון הגבוהה של כל אורחיכם.

מאמרים נוספים מבית דימול פלטינום:

גן אירועים יוקרתי במרכז

הדר דימול

הדר דימול-דימול פלטינום רבים מבקשים לציין אירועים משמעותיים בחייהם. מה יותר חשוב מאשר לקיים אירוע כזה באולם מקסים הנמצא בלב העיר רמת גן. "דימול פלאטינום"

להמשך קריאה »
מקום יוקרתי לאירועים

מקום יוקרתי לאירועים

מקום יוקרתי לאירועים כל מי שעורך אירוע, בין אם מדובר על אירוע משפחתי כמו חתונה יוקרתית ובין אם מדובר באירוע עסקי או כנס מקצועי, שואף

להמשך קריאה »
דילוג לתוכן