חתונה יוקרתית

חתונה היא אירוע של פעם בחיים. כל חופה היא גם אירוע מרגש במיוחד – בחירה של שתי נפשות לכרוך את גורלן האחת בשנייה ולעבור חוויות משמעותיות ביחד. החתונה עצמה היא כמובן רק פרק אחד בזוגיות ארוכת טווח, אבל כדאי להפוך אותה לאירוע מלהיב, כזה שיבטיח שהיציאה למסע המשותף תהיה ברגל ימין ועם האנרגיות הנכונות. המפתח לכך הוא בחירה באולם שמסוגל לספק את כל מה שצריך לאירוע מסוג זה – לוקיישן ייחודי, תפריט שובה לב ומענג חך, תשומת לב מוקפדת להמון פרטים קטנים כמו גם לתמונה הכוללת, עיצוב יוקרתי, ניסיון עשיר בארגון חתונות מסוגים שונים ואהבה לתחום. או בשתי מלים: דימול פלטינום.

אצלנו תוכלו לערוך חתונה יוקרתית בשעות הערב או בימי שישי בצהריים, חגיגה אינטימית או אירוע רב משתתפים – בכל מקרה נלווה אתכם משלב התכנון ועד לרגע שבו אחרון האורחים שלכם עוזב את האולם בעיניים נוצצות מהתרגשות, חיוך רחב של שביעות רצון ולב מלא תודה. בעזרת היצע רחב של צלמים לחתונה שיתעדו באופן המרגש ביותר את האירוע שלכם. והיכולות הגבוהות של הצוות והניסיון הרב שצבר באים לידי ביטוי בכל רגע ורגע במהלך החתונה, ובכל פרט ופרט באירוע: קבלת הפנים מייצרת רמת ציפיות גבוהה אצל כל אורח ואורחת, החופה על הגג ועל רקע הנוף האורבני המרשים של גוש דן מותירה רושם עז על כולם, הארוחה מספקת נחת עם מגוון מנות מקוריות ומפתיעות שנראות כמו יצירת אמנות (כולל אפשרויות רבות לצמחונים ולטבעונים) והאווירה שנוצרת במקום היא פשוט בלתי נשכחת.

מפתח נוסף להצלחת חתונות יוקרתיות הוא השילוב: מצד אחד הקפדה על אלגנטיות קלאסית בכל מרכיב של האירוע, ומצד שני שזירת מוטיבים עכשוויים צעירים, כך שהחתונה תיצור אצל כולם את הרושם הרצוי ותשמח את כל האורחים (וכמובן את החתן ואת הכלה). משלימים את התכנון המושלם וההוצאה לפועל ללא רבב הקשב המלא לרצונות של כל לקוח והמחויבות המוחלטת למילוי הבקשות והגשמת החלומות.

מאמרים נוספים מבית דימול פלטינום:

גן אירועים יוקרתי במרכז

הדר דימול

הדר דימול-דימול פלטינום רבים מבקשים לציין אירועים משמעותיים בחייהם. מה יותר חשוב מאשר לקיים אירוע כזה באולם מקסים הנמצא בלב העיר רמת גן. "דימול פלאטינום"

להמשך קריאה »
מקום יוקרתי לאירועים

מקום יוקרתי לאירועים

מקום יוקרתי לאירועים כל מי שעורך אירוע, בין אם מדובר על אירוע משפחתי כמו חתונה יוקרתית ובין אם מדובר באירוע עסקי או כנס מקצועי, שואף

להמשך קריאה »
דילוג לתוכן