dmall-01

מקום יוקרתי לאירועים

כל מי שעורך אירוע, בין אם מדובר על אירוע משפחתי כמו חתונה יוקרתית ובין אם מדובר באירוע עסקי או כנס מקצועי, שואף להקנות לו הילה יוקרתית. על-מנת להעניק לכל האורחים חוויה שהיא באמת יוצאת דופן ומתעלה על השגרה היומיומית, חשוב מאוד להקדיש תשומת לב מלאה לכל פרט ופרט באירוע ולוודא שהוא אכן ברמה הגבוהה ביותר האפשרית ולא רק מוגדר כ"יוקרתי". במיוחד כדאי לתת את הדעת על עיצוב המקום, על התפריט שיוגש במהלך האירוע ועל רמת השירות שתקבלו מהצוות.

עם דימול פלטינום אפשר לסמן וי, ואפילו וי גדול במיוחד, על כל הסעיפים הנ"ל – ולהוסיף גם גג מרהיב עין ומרחיב נשימה שמהווה את הלוקיישן המושלם לרגעים בלתי נשכחים. המיקום המרכזי בלב גוש דן והנגישות המרבית תורמים אף הם לכך שמדובר במקום מצוין לקיום אירועים יוקרתיים.<br>העיצוב המחודש ממחיש את היתרונות הרבים של יצירת חיבור מדויק בין קלאסיקה אלגנטית לבין אלמנטים עדכניים. הוא בא לידי ביטוי בכל פינה ופינה באולם רחב הידיים, כולל בגג המושקע, בסוויטה שמאפשרת לעורכי האירוע להתרווח בנחת ובפרטיות ולהגיע לאירוע עצמו כשהם רעננים ומאורגנים היטב ובאזור קבלת הפנים שמותיר רושם מפעים על האורחים כבר מהרגע הראשון.

מאפיין שני של מקום יוקרתי לאירועים הוא כאמור הפן הקולינרי – וגם בכך מצטיין דימול פלטינום, בעיקר בזכות הבחירה בשף המבוקש אבי שטייניץ. שטייניץ, עם ניסיון של עשרות שנים בתחום ("קינג דיוויד", "דן תל אביב" ועוד) ועם יצירתיות בלתי נדלית, מספק לאורחי כל אירוע ארוחת גורמה כשרה למהדרין עם שלל מטעמים מפתיעים ובאותה מידה משביעים, כולל אפשרויות רבות וטעימות מאוד לצמחונים ולטבעונים.<br>לרמת השירות הגבוהה של הצוות אחראית תפישת העולם שרואה בכל אירוע חוויה של פעם בחיים ועל כן המחויבות המרבית לשביעות הרצון של כל אורח ואורח, וכמובן של מארגני האירוע.

מאמרים נוספים מבית דימול פלטינום:

גן אירועים יוקרתי במרכז

הדר דימול

הדר דימול-דימול פלטינום רבים מבקשים לציין אירועים משמעותיים בחייהם. מה יותר חשוב מאשר לקיים אירוע כזה באולם מקסים הנמצא בלב העיר רמת גן. "דימול פלאטינום"

להמשך קריאה »
מקום יוקרתי לאירועים

מקום יוקרתי לאירועים

מקום יוקרתי לאירועים כל מי שעורך אירוע, בין אם מדובר על אירוע משפחתי כמו חתונה יוקרתית ובין אם מדובר באירוע עסקי או כנס מקצועי, שואף

להמשך קריאה »
דילוג לתוכן