dmall-01

מתחם אירועים וכנסים

מה משותף לאירועים פרטיים, אירועים עסקיים וכנסים מקצועיים? רמת הציפיות של המוזמנים. כל מי שמקבל הזמנה לאירוע או לכנס, מפתח מיד רמת ציפיות גבוהה: הוא מדמיין את עצמו מגיע אל מתחם אירועים וכנסים מהודר, נכנס אל אזור קבלת הפנים שמעוצב באופן שובה לב, רואה מסביבו אנשים מחויכים רבים שכבר נהנים מהאווירה במקום, זוכה בהמשך היום לארוחה משובחת ובאופן כללי עובר חוויה מעשירה במיוחד.

דימול פלטינום הוא אולם אירועים כשר למהדרין במרכז אשר הופך את הדמיון למציאות, בכל כנס ובכל אירוע. "סוד" ההצלחה מורכב משלושה חלקים: מקצועיות, ניסיון ואכפתיות. המקצועיות באה לידי ביטוי בין השאר בעיצוב המתחם וביצירת התפריט לכל אירוע או כנס. העיצוב, שהופקד בידיו של האדריכל המוביל שוקי בגים, משלב היטב בין יוקרה ואלגנטיות קלאסית לבין מוטיבים עיצוביים עכשוויים, ואילו על הפן הקולינרי אחראי השף הוותיק והמוערך אבי שטייניץ שהרזומה שלו כולל את תפקיד השף הראשי של רשת מלונות דן ואת תפקיד המנהל הקולינרי של בית הספר דן גורמה. גם התפריט מיטיב למזג בין קלאסיקות מנצחות לבין טרנדים עדכניים, ובנוסף ישנה הקפדה של ממש על בחירת חומרי הגלם האיכותיים ביותר עבור כל מנה ומנה. המקצועיות יוצאת הדופן של שטייניץ ושל הצוות שלו מבטיחה גם התאמה מלאה לאופי הכנס או האירוע, הוצאת כל המנות בדיוק בזמן ומנעד רחב מאוד של אפשרויות גם לצמחונים ולטבעונים. לאחר ההשקעה המרובה באירוע שלכם, השכרת לימוזינה לאירועים היא דרך חוויתית להגיע לאירוע והיא תעצים את הערב הבלתי נשכח. 

הניסיון שלנו נכנס לתמונה הן בשלב התכנון, שבו נעזור לכם לארגן כנס או אירוע מושלם, והן בשלב ההוצאה לפועל, כשנמצא מענה מהיר ויעיל לכל התרחשות בזמן אמת. האכפתיות הרבה והמחויבות המלאה להצלחת האירוע/כנס שלכם היא הקלף המנצח שלנו, וישנו עוד קלף מנצח: גג רחב ידיים שממנו נשקפים הנופים המרהיבים של גוש דן – מקום מושלם לרגעי השיא של כל אירוע.

 

מאמרים נוספים מבית דימול פלטינום:

גן אירועים יוקרתי במרכז

הדר דימול

הדר דימול-דימול פלטינום רבים מבקשים לציין אירועים משמעותיים בחייהם. מה יותר חשוב מאשר לקיים אירוע כזה באולם מקסים הנמצא בלב העיר רמת גן. "דימול פלאטינום"

להמשך קריאה »
מקום יוקרתי לאירועים

מקום יוקרתי לאירועים

מקום יוקרתי לאירועים כל מי שעורך אירוע, בין אם מדובר על אירוע משפחתי כמו חתונה יוקרתית ובין אם מדובר באירוע עסקי או כנס מקצועי, שואף

להמשך קריאה »
דילוג לתוכן