dmall-01

גן אירועים יוקרתי במרכז

כל מי שעורך אירוע – חתונה, בר/בת מצווה, ברית מילה, אירוע עסקי – מבקש להרשים את כל האורחים, ועוד קודם לכן לספק לעצמו חוויה משמעותית שתיזכר לטובה במשך שנים רבות. למשל, ארגון חתונה זה דבר מרגש ומורכב, כל זוג שמתחתן חווה את התהליך ונהנה לקחת חלק באירגונים.  הבסיס לאירוע שכזה הוא המקום שבו הוא מתקיים, ועל כן אך טבעי שייווצר ביקוש רב לגני אירועים יוקרתיים. בפרט פופולרית האופציה של גן אירועים יוקרתי במרכז הארץ, שכן לצד הרצון לצאת מהשגרה ולהבטיח תפאורה מושלמת לחגיגה, רובנו מעדיפים לציין את האירוע במקום מרכזי ונגיש. דימול פלטינום הוא גן אירועים יוקרתי מסוג אחר – גן מרהיב בלב גוש דן, מקום שמשלב המון ירוק ושפע צמחייה עם נופים אורבניים יפים ובעיקר אולם שמבטיח, ומקיים, אירוע מתוקתק מא' ועד ת'.

היוקרה באה לידי ביטוי בכל אחד מהמרכיבים של דימול. עיצוב הפנים החדש הוא תוצאה של השקעת זמן רב, סכומי כסף גבוהים ומעל לכל יצירתיות ומקצועיות ללא פשרות. הקונספט שנבחר הוא שילוב מדויק ומושכל בין אלגנטיות קלאסית לעכשוויות צעירה, ועוד מאפיין מובהק של העיצוב הוא ההקפדה על כל תו וכל תג במקום. מרשים במיוחד הוא הגג, שבו מתקיימים רגעי השיא של האירועים ושמהווה פנינה ייחודית ואי של נחת כשמסביב ההמולה הגוש דנית. התפריט באירועים הוא פרי יצירתו של אבי שטייניץ, אחד מבכירי השפים בארץ ומי שבאמתחתו הצלחות קולינריות מרשימות במלון קינג דיוויד ובמלון דן תל אביב. היכולות הגבוהות והניסיון העשיר של שטייניץ מאפשרים התאמה מושלמת של התפריט לאופי האירוע ולרצונות שלכם, בחירה של חומרי הגלם המובחרים והטריים ביותר עבור כל מנה ומנה, הכנת שפע מסחרר של מטעמים מפתיעים ומשביעים (כולל אפשרויות רבות לטבעונים ולצמחונים) והקפדה על עמידה בלוחות הזמנים המחייבים של אירוע. אם אתם מחפשים מקום לאירועים קטנים עד 30 איש בשרון, שבו תוכלו להנות מאווירה נעימה ומשכאות איכותיים, לא תמצאו מקום טוב יותר.

המרכיב השלישי המשמעותי בהצלחתו של אירוע יוקרתי במרכז הוא רמת השירות של הצוות – וגם בכך אנחנו מצטיינים, בעיקר בזכות הרצון להגשים לכל לקוח את החלומות שלו.

מאמרים נוספים מבית דימול פלטינום:

גן אירועים יוקרתי במרכז

הדר דימול

הדר דימול-דימול פלטינום רבים מבקשים לציין אירועים משמעותיים בחייהם. מה יותר חשוב מאשר לקיים אירוע כזה באולם מקסים הנמצא בלב העיר רמת גן. "דימול פלאטינום"

להמשך קריאה »
מקום יוקרתי לאירועים

מקום יוקרתי לאירועים

מקום יוקרתי לאירועים כל מי שעורך אירוע, בין אם מדובר על אירוע משפחתי כמו חתונה יוקרתית ובין אם מדובר באירוע עסקי או כנס מקצועי, שואף

להמשך קריאה »
דילוג לתוכן