dmall-01

אולם אירועים כשר למהדרין במרכז

רמת החיים של הציבור הדתי והחרדי נמצאת במגמת עלייה משמעותית, ואיתה גם הרצון לחגוג אירועים ברמה גבוהה ובמקום שכולו איכות והשקעה. אולם אירועים כשר למהדרין במרכז הארץ הוא לוקיישן מבוקש גם בקרב הציבור החילוני, שכן שמירה על כשרות נהוגה גם אצל מי שלא מקפיד על קיום כל המצוות, כשבנוסף קיים הרצון לארח באירוע חברים וקרובים דתיים ולהעניק להם חוויה קולינרית חיובית במיוחד.

דימול פלטינום מציג כשרות מהודרת של בד"צ קהילות – ואירועים שהם חגיגה של טעמים ונחת. אם עדיין ישנם כאלה שזקוקים להוכחה שתפריט כשר למהדרין יכול להיות עשיר בטעמים ולהתעלות גם על הטובות שבמסעדות השף, הצוות שלנו ובראשו השף הוותיק והמוערך אבי שטייניץ יספק להם אותה. בין אם על הפרק חתונה, בין אם אתם רוצים לערוך בר/בת מצווה ובין אם אירוע אחר, בכל מקרה נתאים לקהל האורחים ולאופי החגיגה תפריט מנצח שכולו מטעמים מפתיעים (כולל מגוון אופציות לטבעונים וצמחונים).

מרכיב נוסף בהצלחתו של אולם אירועים כשר למהדרין במרכז הוא ייחודיות. כולנו מוזמנים לאירועים רבים, וכדי להתרגש באמת נדרשים אלמנטים שמייצרים רגעים יוצאי דופן. דימול פלטינום מציעה גג רחב ידיים וחגיגי במיוחד שממנו נשקפים נופים מרהיבים – המקום המושלם לחופה, כניסת חתן בר מצווה או כלת בת מצווה ורגעים אחרים של פעם בחיים. גם הסוויטה המרווחת והמהודרת שמעניקה לעורכי האירוע פרטיות והזדמנות להתארגן בנחת לקראת החגיגה תורמת להנאה, ומייצרת תחושת בית נעימה גם באולם. העיצוב של דימול פלטינום מבוסס על שילוב בין יוקרה אלגנטית למוטיבים עכשוויים מרעננים, וישנו עוד מרכיב אחד, שאי אפשר לראות או למדוד, אבל גם אי אפשר לפספס: אהבה. אולם אירועים כשר במרכז שכל ההתנהלות בו נשענת על אהבה ועל רצון ליצור אירועים מושלמים הוא המקום הטוב ביותר לחגוג בו את הרגעים החשובים בחיים.

מאמרים נוספים מבית דימול פלטינום:

גן אירועים יוקרתי במרכז

הדר דימול

הדר דימול-דימול פלטינום רבים מבקשים לציין אירועים משמעותיים בחייהם. מה יותר חשוב מאשר לקיים אירוע כזה באולם מקסים הנמצא בלב העיר רמת גן. "דימול פלאטינום"

להמשך קריאה »
מקום יוקרתי לאירועים

מקום יוקרתי לאירועים

מקום יוקרתי לאירועים כל מי שעורך אירוע, בין אם מדובר על אירוע משפחתי כמו חתונה יוקרתית ובין אם מדובר באירוע עסקי או כנס מקצועי, שואף

להמשך קריאה »
דילוג לתוכן