אירועי גורמה

אנחנו חיים בעידן של שפע קולינרי מסחרר ומודעות גבוהה הרבה יותר מבעבר למה שאנחנו אוכלים. תוכניות בישול ואפייה בטלוויזיה הופכות ללהיטים מדוברים, שפים נתפשים כגיבורי תרבות, מבחר חומרי הגלם מתרחב בקצב מואץ ואנחנו נהנים ממרכיבים שמגיעים אלינו מכל קצוות עולם, וגם שיטות הכנת המנות משתכללות בלי הרף. אירוע - בין אם פרטי ובין אם עסקי - הוא הזדמנות מצוינת ליהנות מארוחת גורמה משובחת, ומי שהופקד בדימול פלטינום על ההנאות הקולינריות הוא השף המוביל אבי שטייניץ.
שטייניץ הוביל בהצלחה את המטבחים במלונות היוקרה קינג דיוויד ודן תל אביב, כיהן כמנהל הקולינרי של בית הספר לבישול דן גורמה ומוכר באופן כללי כאיש מקצוע רציני, קפדן ויצירתי. זהו גם אופיים של אירועי גורמה בדימול פלטינום: מצד אחד הקפדה יתרה - הן על איכות חומרי הגלם המשמשים להכנת המנות השונות, הן על רמת הביצוע של כל מנה ומנה והן על עמידה בלוחות הזמנים המתבקשים באירוע; ומצד שני גמישות מחשבתית ויצירתיות שמובילות למטעמים מפתיעים ויוצאי דופן. שילוב נוסף הוא בין המטבח הקלאסי לטרנדים עדכניים, ועוד מוטיבים שמאפיינים את התפריטים שרוקח שטייניץ לטובת האירועים הם בישול אתני והישענות על חומרי גלם עונתיים טריים ומובחרים. שטייניץ גם מרבה להשתמש במוצרים כגון טופו, סויה, צ'ילי מתוק, קארי וחלב קוקוס, ובפרט לשלב אותם באופן מושכל בתפריטים הכשרים למהדרין - ומספק (אם יש מישהו שעוד זקוק לכך) הוכחה ניצחת שכשרות אינה מגבלה אלא להפך.

בעלות על זיכיון מזון היא דרך מצוינת לנהל עסק משלך ולהעמיד את כישורי הבישול שלך במבחן. אז אתה חושב לפתוח זיכיון מזון משלך? זה מצוין! הניסיון של גיא קולן בתחום זכיינות המזון הפך אותו למאסטר בניסוח ומשא ומתן של הסכמים. בעזרת מומחיותו המשפטית הוא יכול להכין הסכם העונה על צרכיכם וחוסך לכם זמן וכסף.

הכישרון הרב והניסיון העצום של שטייניץ מאפשרים לו להציע מגוון רחב של מטעמים גם לצמחונים ולטבעונים, שמספרם נמצא במגמת עלייה כך שבכל אירוע גורמה ניתן לראות אורחים רבים שמעדיפים מטעמים אלה.
דגש חשוב אחר ביצירת התפריט לאירועי הגורמה הוא התאמה מדויקת ומושלמת בין המאכלים המוגשים משלב קבלת הפנים ועד אחרון הקינוחים לבין אופי האירוע והעדפות מארגניו.

מאמרים נוספים מבית דימול פלטינום:

גן אירועים יוקרתי במרכז

הדר דימול

הדר דימול-דימול פלטינום רבים מבקשים לציין אירועים משמעותיים בחייהם. מה יותר חשוב מאשר לקיים אירוע כזה באולם מקסים הנמצא בלב העיר רמת גן. "דימול פלאטינום"

להמשך קריאה »
מקום יוקרתי לאירועים

מקום יוקרתי לאירועים

מקום יוקרתי לאירועים כל מי שעורך אירוע, בין אם מדובר על אירוע משפחתי כמו חתונה יוקרתית ובין אם מדובר באירוע עסקי או כנס מקצועי, שואף

להמשך קריאה »
דילוג לתוכן