dmall-01

הדר דימול-דימול פלטינום

רבים מבקשים לציין אירועים משמעותיים בחייהם. מה יותר חשוב מאשר לקיים אירוע כזה באולם מקסים הנמצא בלב העיר רמת גן. "דימול פלאטינום" הינו אולם מיוחד אשר עוצב עם מיתוג חדש, והוא בא במקום האולם הוותיק "הדר דימול" שנערכו בו אירועים רבים וסגר שעריו. כל הנכנס אליו עובר באחת מהשגרה המונוטונית של החיים אל מקום מהודר המעוצב בסגנון עכשווי המיועד לקהל צעיר. האולם משרה אווירה אחרת המזכירה את מנהטן של ניו יורק במיטבה. כל אירוע בו הינו רב רושם המשפיע על כל החושים. כבר ברגע קבלת הפנים בגן האירועים הצמוד עם נוף של גורדי שחקים  נוצרת תחושה חגיגית של חו"ל שמתעצמת ככל שהערב מתקדם. האולם שלנו נכלל מבין אולמות אירועים במרכז המובילים ביותר. 

 כל אורח יוכל ליהנות מתפריט עשיר המוכן על ידי שף מקצועי ויצירתי. הוא כולל פוד פינגר ומנות פתיחה המוגשות בעת קבלת הפנים, מנות ראשונות ועיקריות, וכן, מנות קינוח נהדרות. כל זה לצד בר משקאות עשיר הכולל משקאות חריפים, וכן, שתייה קלה וחמה ללא הגבלה. תאורת לילה ותאורה פנימית מהממות תספקנה תאורת רקע ותאורת שטח מעולה לחופה ולטקסים השונים הנערכים בגן או באולם עצמו, מערכת מולטי מדיה תאפשר לצפות בקליפים וסרטונים, לשאת ברכות, להשמיע מוזיקה איכותית ועוד.   

חתונה או אירועי בר/בת מצווה היא דוגמא נהדרת לאירועים אישיים ומשפחתיים. כל אירוע מהסוג הזה ואירועים עסקיים מושקעים אחרים, ייזכרו לזמן רב בזכות המקום, השירות המקצועי השם דגש על כל פרט כולל הפרטים הקטנים והמחויבות של הנהלת המקום למפיקי האירוע ואורחיהם. כולם יצאו עם טעם טוב בפה ועם הרגשה של עוד. מומלץ ליצור קשר עם הנהלת "דימול פלאטינום" כדי לדון בפרטי האירוח וכדי לשריין תאריך. כך, יוכלו בעלי הערב לארח היטב את אורחיהם ולכבד אותם באירוע בלתי נשכח.

מאמרים נוספים מבית דימול פלטינום:

גן אירועים יוקרתי במרכז

הדר דימול

הדר דימול-דימול פלטינום רבים מבקשים לציין אירועים משמעותיים בחייהם. מה יותר חשוב מאשר לקיים אירוע כזה באולם מקסים הנמצא בלב העיר רמת גן. "דימול פלאטינום"

להמשך קריאה »
מקום יוקרתי לאירועים

מקום יוקרתי לאירועים

מקום יוקרתי לאירועים כל מי שעורך אירוע, בין אם מדובר על אירוע משפחתי כמו חתונה יוקרתית ובין אם מדובר באירוע עסקי או כנס מקצועי, שואף

להמשך קריאה »
דילוג לתוכן